7M01310 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедрасының 2021-2022 оқу жылына біліктілікті жоғарылату бойынша «ҒАЛЫМНҰР» біліктілікті арттыру және қосымша білім беру орталығынан У.Б.Ибрагимова «Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуың қазіргі мәселелері, Ермекбаев Мұхтар Әбенұлы «Білім берудегі жаңа технологиялар», Ермекбаев Мұхтар Әбенұлы Nazarbaev university gradate school of education ackowledges
72 сағат көлеміндегі біліктілікті арттыру курсынан өттіп сертификаттарға ие болды.
Оқу процесіне оқытушылардың біліктілігін арттырудың нәтижесі
р/с |
Оқытушының аты–жөні |
Қызметі, ғылыми дәрежесі |
ЖОО жұмыс өтілі |
біліктілігін жоғарлатқан мерзімі және орны |
Біліктілігін жоғарлатқан мамандығының шифры мен атауы |
Орындалу белгісі |
1 |
Ибрагимова Улбала Бахтияровна |
Доцент |
16 |
«ҒАЛЫМНҰР» біліктілікті арттыру және қосымша білім беру орталығы 29.11.2021-11.12.2021г. |
«Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуың қазіргі мәселелері» |
Сертификат №3010 72 сағ |
2 |
Ермекбаев Мұхтар Әбенұлы |
доцент |
20 |
Эпиграф баспасы 29.11.2022-11.12.2022ж |
«Білім берудегі жаңа технологиялар» |
Сертификат №000316 72 сғат |
3 |
Ермекбаев Мұхтар Әбенұлы |
доцент |
20 |
Назарбаев Университеті 13.05.2022-18.05.2022ж |
Nazarbaev university gradate school of education ackowledges |
Сертификат №0094 72 сғат |
Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі кафедрасының ҒЗЖ тақырыптары университет тақырып жоспарына сәйкес келеді.
2022-2025 стратегиялық жоспар бойынша Б-21-82-11 «Мектепке дейінгі және бастауыш сыныптарда қашықтықтан оқытудың өзекті мәселелері» мемлекеттік бюджеттік тақырыпта ҒЗЖ жүргізеді, ол 3 тараудан құралады: «Қазіргі қазақ тілін оқыту әдістемесін жетілдіру», «Бастауыш мектепте математикалық білім, икемділік және дағдыларды оқытуды ұйымдастыру мен әдістемесін жетілдіру», циклдағы пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру».
Скопус
- Nogerbek, A., Ziyayeva, G., Dastan, J., Sveta, S., & Childibayev, D. Methods of forming the creative thinking and learning technology competencies of future biology teachers. Cypriot Journal of Educational Science. 17(7), 2349-2360.
https://doi.org/10.18844/cjes.v17i7.7689
- Yerahmetkyzy, Z., Shyryn, A., Kulgildinova, T., Lazzat, A., Yerlan, A., & Ulbala, I. Teaching children's literature to schoolchildren through digital educational resources. World Journal on Educational Technology: Current Issues. Volume 14, Issue 5, (2022) 1332-1342. https://doi.org/10.18844/wjet.v14i5.8093
- Zhazira Zhumabayeva, Gulnar Uaisova, Inkar Hasanovа, Sarsengul Jetpisbayeva. «Meta-subject methodology approach in the training of future primary school teachers». World Journal on Educational Technology: Current Issues. Volume 13, Issue 1, (2022) 21-30
- Panzabek Bagila, Baltabayeva Nargiza, Urazbayev Kurmangali, Begmanova Bibizhan and Zhantassova Zlikha Improving students ' literature assessment skills by using the Online Panel Forum Method as a Joint Learning Strategy in the Study of literature During the COVID 19 pandemic. The Asian EFL Journal Quarterly. October 2022. Volume 28, Issue 4.2
Алыс және жақын шетелдің мерзімді ғылыми басылымдарындағы конференциялар
- Уразбакова У.Т. Аульбекова Ж.С., Байтенова Р.М. Деловая игра как один из перспективных полифункциональных методов обучения. Материалы VII Всероссийской научно-практической конференции с международным участием: Информационные и инновационные технологии в науке и образовании. -Таганрог, Россия 27 – 28 октября 2022.с.
- Уразбакова У.Т. Байтенова Р.М., Туребекова Б.А. Диалог как коммуникативно значимая форма речевого общения. Материалы VII Всероссийской научно-практической конференции с международным участием: Информационные и инновационные технологии в науке и образовании. -Таганрог, Россия 27 – 28 октября 2022.- С.
- Сихимбаева С.М., Сихымбаев А.Е., Шыңғысбаева Г.М. «Из опыта формирования естественнонаучной грамотности младших школьников».Сборников международной научно-практической конференции «Перспективы внедрения международных программ оценки качества в начальном образовании». ТашМПУ им Низами. 15 апреля 2022 г.
- Ермекбаев М.Ә., Джакибаева К. «Бастауыш мектепте қазақ тілінен синтаксисті оқыту әдістемесінің бастаулары» “Таълимда филологияни ривожлантиришнинг глобал масалалари” мавзусидаги халқаро илмий-амалий анжумани материаллари. (Жиззах, 2022 йил 3 май, Ўзбекистон). - Жиззах. - 2022. – Б 351-358.
- Тогатай М.М. «Организация дистанционного обучения в начальной школе». Материалы международной научно-практической конференции «Глобальные проблемы филологического развития в образовании» (3 мая 2022г.) Республика Узбекистан министерство высшего и среднего специального образования. Жиззах. Стр 357-362.
Оқулық және әдістемелік нұсқау
- Наркулова Б.А. «Бастауыш білім мен ғылымның өзекті мәселелері» пәнінен 7М01310 – «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» БББ магистранттарына арналған әдістемелік нұсқау
- Ибрагимова Ұ.Б. «Бастауыш мектепте әдебиетті оқытудың қазіргі мәселелері» пәнінен 7М01310 – «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» БББ магистранттарына арналған әдістемелік нұсқау
- Жияшева Ж.Ш. «Кәсіби қызметте ақпараттық технологтялар қолданудың әдістемелік негіздері» пәнінен 7М01310 – «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» БББ магистранттарына арналған «Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін оқушылардың ақпараттық білім ортасын жобалауға даярлау атты оқулық
2022 жылдың 31.01.22-11.02.2022 күндер аралығында 1 курс магистранттары Бекембай Әсем, Жолдабек Сағыныш, Жолымбек Ботагөз, Момбек Айсәуле, Мылтықбай Таңшолпан, Нұржау Шынар, Өтебай Гүлбану, Төлеген Күмісай, Алдаберген Айсұлу, Сайдасатова Умснай, Мукашева Мария, Келдебекова Гульзада М.Дулати атындағы Тараз өңірлік университетінде тағылымдамадан өтіп келді. Тағылымдама барысында универтстеттің кітапхана қорымен танысып диссертациялық жұмыстарына көптеген мәліметтер жинақтап, тәжірибе алмасып келді және профессор оқытушы құрамымен танысып көптеген кеңестер алып келді.
«Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедрасының 2 курс магистранттары зерттеу практикасының өту мерзімі бұйрық бойынша 2022 жылдың 5-ші қыркүйектен 21-ші қазанға дейін анықталған. Практика базалары Шымкент қаласы С.Ерубаев атындағы № 24 мектеп-лицейінде, №81 Т.Тәжібаев атындағы жалпы орта мектебінде, №131 жалпы білім беру мектебінде, №6 Ж. Баласағұн атындағы орта мектебінде, №40 Алпамамыс батыр атындағы мектеп гимназясында, №85 Х.Алімжан атындағы жалпы орта мектебінде, Абай Құнанбаев атындағы орта мектебінде, М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Университетінде ретінде белгіленді
Жоғарыда аталған базалармен алдын ала келісім шарт жасалынып практиканың бағдарламасымен мектеп директоры, декандары, кафедра меңгерушілері, оқытушылары, психологтары және сынып жетекшілері мен мекеме әдіскерлері таныстырылды. Мектеп психологтары және пән мұғалімдері, сынып жетекшілері, магистранттардың практикасын ұйымдастыруға қажетті көмек көрсетті. Зерттеу практика ұйымдастыру үшін кафедрада келесі даярлық жұмыстары жүргізілді: 2 курста өтетін зерттеу практикадан өтетін туралы мәлімет берілді. Практиканы өту алдында магистранттармен бағдарлау конференциясы өткізілді және магистранттардың алдында тұрған мақсаттары мен міндеттері толық айқындалды. Жоғарыда аталған мектеп және жоғары оқу орнындағы ұжымдарының ұйымдастырылған педагогикалық кеңесте мектеп директоры, декан және кафедра меңгерушісі магистранттарды мектептің, жоғары оқу орнының педагогикалық ұжымымен таныстырып, практиканттарға барлық сыныптарда және топтарда анықталған мақсат бойынша зерттеу жұмыстарды жүргізуге жағдай жасау қажет екендігін айтты. Практика барысында барлық магистранттарға мектеп және жоғары оқу орнының ұжымы дер кезінде қажетті көмектерін көрсетіп, өз тәжірибесін үйретуге тырысты.
Практика бағдарламасы талабы бойынша мекеме тарихымен танысып, апталық жоспар құрылып, сол бағыт бойынша жұмыс жүргізілді. Ашық сабақтар, психологиялық тренингтер өткізіліп, диссертациялық тақырыптарына қажетті мәліметтер жинап және диссертациялық жұмыстарына байланысты эксперименттер жүргізді, белгіленген сынып оқушыларының құжаттарымен (тәрбие және ашық сабақтар, психологиялық-педагогикалық кеңес қорытындысы, психологиялық-педагогикалық мінездемелер, проективті тестілер мен отбасы жағдайы туралы мәліметтер және т.б.) және студенттермен танысып трейнингтер жүргізді, оларды талдай білді. Зерттеу практикасын ұйымдастырылу жақсы деңгейде, жоспар бойыша жүргізілді. Бөлінген бастауыш сынып оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау дағдыларын зерттеп, үйренді. Сонымен қатар, магистранттар мектептегі инклюзивті кабинетпен таныса отырып, сол жерде қызмет жасайтын психологтардың құжаттарымен танысты. Магистранттардың теориялық білімдері практика барысында жинақталған материалдарды өңдеу, талдау, сипаттау, түсіндіру кезінде дами түсті және болжам жасай білулері мен қызығушылықтарының жоғары дәрежеде екендігін көрсете алды
«Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедрасының 2 курс магистранттары зерттеу практикасының өту мерзімі бұйрық бойынша 2022 жылдың 5-ші қыркүйектен 21-ші қазанға дейін анықталған. Практика базалары Шымкент қаласы С.Ерубаев атындағы № 24 мектеп-лицейінде, №81 Т.Тәжібаев атындағы жалпы орта мектебінде, №131 жалпы білім беру мектебінде, №6 Ж. Баласағұн атындағы орта мектебінде, №40 Алпамамыс батыр атындағы мектеп гимназясында, №85 Х.Алімжан атындағы жалпы орта мектебінде, Абай Құнанбаев атындағы орта мектебінде, М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Университетінде ретінде белгіленді
Жоғарыда аталған базалармен алдын ала келісім шарт жасалынып практиканың бағдарламасымен мектеп директоры, декандары, кафедра меңгерушілері, оқытушылары, психологтары және сынып жетекшілері мен мекеме әдіскерлері таныстырылды. Мектеп психологтары және пән мұғалімдері, сынып жетекшілері, магистранттардың практикасын ұйымдастыруға қажетті көмек көрсетті. Зерттеу практика ұйымдастыру үшін кафедрада келесі даярлық жұмыстары жүргізілді: 2 курста өтетін зерттеу практикадан өтетін туралы мәлімет берілді. Практиканы өту алдында магистранттармен бағдарлау конференциясы өткізілді және магистранттардың алдында тұрған мақсаттары мен міндеттері толық айқындалды. Жоғарыда аталған мектеп және жоғары оқу орнындағы ұжымдарының ұйымдастырылған педагогикалық кеңесте мектеп директоры, декан және кафедра меңгерушісі магистранттарды мектептің, жоғары оқу орнының педагогикалық ұжымымен таныстырып, практиканттарға барлық сыныптарда және топтарда анықталған мақсат бойынша зерттеу жұмыстарды жүргізуге жағдай жасау қажет екендігін айтты. Практика барысында барлық магистранттарға мектеп және жоғары оқу орнының ұжымы дер кезінде қажетті көмектерін көрсетіп, өз тәжірибесін үйретуге тырысты.
Практика бағдарламасы талабы бойынша мекеме тарихымен танысып, апталық жоспар құрылып, сол бағыт бойынша жұмыс жүргізілді. Ашық сабақтар, психологиялық тренингтер өткізіліп, диссертациялық тақырыптарына қажетті мәліметтер жинап және диссертациялық жұмыстарына байланысты эксперименттер жүргізді, белгіленген сынып оқушыларының құжаттарымен (тәрбие және ашық сабақтар, психологиялық-педагогикалық кеңес қорытындысы, психологиялық-педагогикалық мінездемелер, проективті тестілер мен отбасы жағдайы туралы мәліметтер және т.б.) және студенттермен танысып трейнингтер жүргізді, оларды талдай білді. Зерттеу практикасын ұйымдастырылу жақсы деңгейде, жоспар бойыша жүргізілді. Бөлінген бастауыш сынып оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау дағдыларын зерттеп, үйренді. Сонымен қатар, магистранттар мектептегі инклюзивті кабинетпен таныса отырып, сол жерде қызмет жасайтын психологтардың құжаттарымен танысты. Магистранттардың теориялық білімдері практика барысында жинақталған материалдарды өңдеу, талдау, сипаттау, түсіндіру кезінде дами түсті және болжам жасай білулері мен қызығушылықтарының жоғары дәрежеде екендігін көрсете алды
2022 жылдың 25 сәуір күні М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінің «Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедрасына Өзбекстан Республикасы Бұхар мемлекеттік университетінен академиялық ұтқырлық бойынша 4 профессор докторлар келді. Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту факультетінің деканы п.ғ.д., доцент Тухсанов Кахраман Рахимбоевич; Бастауыш оқыту әдістемесі кафедрасының меңгерушісі п.ғ.д., профессор Хамраев Алижон Рузикулович; Мектепке дейінгі оқыту кафедрасының меңгерушісі PhD докторы Кулдашев Рустамбек Авезмуродович; Бастауыш оқыту әдістемесі кафедрасының доценті, б.ғ.к Сайфуллаев Гулом Махмудович. Келген күні «Тарих және педагогика факультет» деканы Қ.М.Уразбаев және «Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедра меңгерушісі М.Ә.Ермекбаевпен кездестісіп, келген мақсаттарымен бөлісті. 26 сәуір куні №65 Балбұлақ балабақшасына барып семинар өткізілді. 27 сәуір күні №24 С.Ерубаев атындағы мектепке барып семинар өткізілді.
2022 жылдың қазан айында Академиялық ұтқырлық бойынша Нукусский государственный педагогический институт имени Ажинияза доцент Кафедры начального образования НГПИ к.п.н. Каллибекова Гуляцда Абдуллаевна 7М01310 - «Бастауыш оқыту педагогикасы мен мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы бойынша лекция оқыды.
Халықаралық ғылыми байланыс жасау шеңберін кеңейту және белсендіру мақсатында «Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі» кафедрасының ОПҚ университет деңгейіндегі келісімшартттар негізінде жұмыс жасауда. Олармен қоса жаңа келісімшарттар қатарына Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетімен және Жизак мемлекеттік педагогикалық университетімен (Өзбекстан), Бұхара мемлекеттік университетімен (Өзбекстан) жасалды. Осы жасалған келісімшарттар негізінде ынтымақтастық байланыс белсенді жүргізілуде. 2021-2022 о.ж. осы халықаралық келісімшарттарға сүйеніп дәріс оқу, ғылыми практикалық конференцияларға қатысып, семинарлар ұйымдастырылды.
- Келісімшарт негізінде А. Кадыри атындағы Джизак мемлекеттік педагогикалық университетінде кафедраның п.ғ.к., доцент Ермекбаев М.Ә. және аға оқытушысы п.ғ.к. Есім Ұлжалғас Әшімқызы дәріс оқыды.
- Өзбекстан республикасы Бұхара мемлекеттік университетінен келген бірнеше ғылым-педагогтары тәжірибе алмасу мақсатында келді. Өзбекстан ғалым педагогтарымен дөңгелек стол ұйымдастырылды. Сондай ақ, «Дуалды білім беру форматы» тақырыбында №24 С.Ерубаев атындағы IT мектеп лицейімен бірлесе халықаралық семинар ұйымдастырылды.
- Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінің ғалымдары біздің университетке халықаралық эксперт ретінде тіркеліп, жұмыс жасадық.
- Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде Онлайн форматында ұйымдастырылған. «Программа международного оценивания PIRLS: теория и перспективы ее реализация» атты ғылымыи –практикалық конференцияның пленарлық мәжілісінде кафедраның доценті С.М.Сихимбаева «Целеориентированность подготовки будущих учителей начальных классов на формирование 4К навыков у учащихся» тақырыбы бойынша баяндама оқыды. Ташкент: 2022г 13 март.
- Өзбекстан республикасы Бұхара мемлекеттік университетінен шақырту алып кафедра меңгерушісі Ермекбаев М.Ә. барып келді.