7M04161 Цифрлық маркетинг
06.11.23-17.11.23
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы М.Әуезов атындағы ОҚУ «Цифрлық сауаттылық және онлайн оқыту әдістері» тақырыбында 72 сағат ішінде біліктілігін арттырудан өтті.
«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы 2024 жылдың 5-17 ақпаны аралығында, 2024 жылғы 19 ақпаннан 2 наурызға дейін
біліктілікті арттыру курсын аяқтады. «Мемлекеттік басқарудағы маркетинг пен менеджменттің инновациялық әдістері» 72 академиялық сағат көлемінде.
«Менеджмент» және «Маркетинг» мамандықтарының магистранттары мамандық бейініне сәйкес келетін кәсіпорындар базасында ғылыми-өндірістік тәжірибеден өтеді.
ОНПК шеңберіндегі келісім-шарттар негізінде («НұрӘділ» ЖШС, «БиоАгро» ӘКК, «Асель» ЖШС, «ПродГрупп» ЖШС, «Перизат - 2030» ЖШС). Кафедраның магистранттары мен профессорлық-оқытушылар құрамы бірлескен ғылыми зерттеулер жүргізеді, ғылыми нәтижелерді өндіріс процесіне енгізеді, гранттық ұсыныстарға қатысуға бірлескен өтінімдер береді. Магистранттар ОНПК базасында өндірістік және ғылыми тәжірибеден өтеді, профессорлық-оқытушылық құрам ғылыми өндірістік тағылымдамадан өтеді. БҰҰПК өкілдері ҚОҚМ құруға, МАК жұмысына қатысады, оқу процесін жетілдіру бойынша ұсыныстар жасайды. ОNPK шеңберінде дәрістер оқу және сабақтар өткізу үшін кәсіпорындардан жоғары білікті мамандар шақырылады.