6B04161 IT-маркетинг
БББ ПАСПОРТЫ
БББ атауы |
6В04161 – IT-Маркетинг |
Білім беру саласының коды мен жіктелуі |
6B04 -Бизнес, басқаружәнеқұқық |
Даярлау бағыттарының коды мен жіктелуі |
6B041 - Бизнес жәнебасқару |
Білім беру бағдарламаларының (БББ) тобы |
В047 – Маркетинг және жарнама |
Оқыту тілі |
Қазақ, Орыс |
БББ көлемі |
240 кредит |
Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері |
- |
Серіктес-ЖОО (ҚББ) |
- |
БББ мақсаты |
Жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыру, зерттеу мен кәсіпкерлік ойлау мен мәдениетті аударатын көшбасшыны дайындау |
Берілетіндәреженіңаталуы |
«Бизнес жәнебасқару бакалавры» |
Кәсібиқызметсаласы |
- нарықтар (тауар, ақпарат; капитал, еңбек жәнет.б.), - мемлекеттік мекемелер; - қызмет көрсету кәсіпорындары (қонақүйлер, қоғамдық тамақтану орындары, туристік компаниялар, туристікагенттіктер); - өндірістік және делдалдық кәсіпорындар, халықаралық сауда палаталары; - сауда үйлері; - -көлік және байланыс; - Сақтау қоймалары; - Қоғамдық ұйымда; - жекеадамдар мен қоғамдар |
Оқыту нәтижелері |
ОН 1 Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау ОН 2 Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану, кәсіби дамуды көрсету ОН 3 Ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсынымдар әзірлеу ОН 4 Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру. ОН5 Маркетингтік мәселелерді шешудің заманауи әдістері мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен шаблондарды таңдауды дәлелдей отырып, маркетингтік процестерді жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу ОН 6 Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға белгілеу процестерін реттеу ОН 7 Маркетингтің жоғары ағынды арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау ОН 8 Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама (квиза) сайттарын жасау ОН 9 Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалана отырып жарнамалық науқандарды жоспарлау ОН 10 Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, сандық мазмұнды қадағалау ОН 11 Маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру, компанияның стейкхолдерлерімен тиімді қарым-қатынас жасау, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану, бизнес-сатылымдардың тиімділігін арттыру және қадағалау ОН 12 Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру |