7M01522 Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен
Бұл вебпарақша Еуропалық Комиссияның қолдауы мен шығарылды, бірақ бұл вебпарақша тек авторлардың көзқарасын көрсетеді және Комиссия ондағы ақпаратты пайдалану үшін жауапты болмайды.
Институционалдық деңгейдегі жетістіктер:
1. "7М01522 – STEM оқыту негіздерімен Физика және информатика" инновациялық магистрлік бағдарламасын әзірлеу, Бағдарламаны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығының білім беру бағдарламаларының тіркеліміне тіркеу және оны іске асыру.Аймақтағы жетістіктер:
2. М. Әуезов атындағы ОҚУ-де STEM-орталығының құрылуы.Ұлттық деңгейдегі жетістіктер:
3. STEM-білім беру саласында тәжірибе және озық тәжірибелермен алмасу үшін жобаға қатысушы Қазақстан Республикасының ЖОО-серіктестерінің STEM-желісі құрылдыМагистранттардың жетістіктері:
ERASMUS+ "integrated Approach to STEM Teacher Training"(#598367-EPP-1-2018-1-SE-EPPKA2-CBHE-JP) жобасының студенттердің ұтқырлығы бағдарламасы шеңберінде "7М01522- Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен " білім беру бағдарламасының 3 магистранты 2022 жылғы 25 қарашадан 27 қарашаға дейін Қажы Бекташ Велиск университетінде өткен STEM тренингісіне және STEM & Makers Fest/Expo" фестиваліне қатысты (Невшехир қаласы (Түркия). Магистранттар "Физика" кафедрасының профессоры Гаухар Омашова мен "Информатика" кафедрасының доценті Ләззат Жайдақбаеваның жетекшілігімен өз жобаларын ұсынды.Дидар Әуез -"Гидравликалық соққы құбылысын практикалық қолдану", Әсел Айқозы - "Электромагниттік индукция құбылысын практикалық қолдану", Несібелі Жақсылық - "Қоғамдық орындардағы жолдардағы кептелісті азайтуға бағытталған интеллектуалды бағдаршамдар" жобаларын ұсынды.
Фестиваль қорытындысы бойынша Әсел Айқозы II дәрежелі дипломмен, Дидар Әуез III дәрежелі дипломмен және Несібелі Жақсылық III дәрежелі дипломмен марапатталды.
Білім беру бағдарламасының оқытушыларының жетістіктері:
Білім беру бағдарламасының 3 оқытушысы "ҚР жоғары оқу орындарының үздік оқытушысы" атағының иегерлері болып табылады: Омашова Гаухар Шапаевна, Спабекова Роза, Сайдуллаева Нурила Сайдуллаевна.Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан үлесі үшін: Спабекова Роза А.Байтұрсынов атындағы Алтын медальмен марапатталды, Омашова г. Ш. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрлігінің Алғыс хатымен марапатталды.
02 шілде 2021 жыл
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінің "7M01522 - Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен" білім беру бағдарламасының оқытушылары Гаухар Омашова, Ләззат Жайдақбаева, Пулат Сайдахметов, Манат Шоманбаева 2021 жылдың 28 маусымынан 2 шілдесіне дейін "STEM vs. STEAM: заманауи тенденциялар мен даму стратегиялары " атты Халықаралық жазғы онлайн мектебінің жұмысына қатысты. Жазғы мектепті И. Кант атындағы Балттық Федерал университетінің Білім беру институты Эразмус+ "STEM бағыттағы оқытушыларды дайындауға арналған интеграцияланған тәсіл" жобасы аясында ұйымдастырды. Ресей, Қазақстан, Түркия, Швеция, Финляндиядан келген серіктес университеттердің өкілдері өз елдерінде STE(A)M-білім беруді дамытудың жалпы стратегияларын әзірледі. Халықаралық жазғы мектеп жұмысының қорытындысы бойынша сертификаттар табысталды.8 қазан 2021 жыл
"7М01522 – Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен" білім беру бағдарламасының оқытушылары Гаухар Омашова, Ләззат Жайдақбаева және студент Амидуллаева Медина аралас форматта өткізілген инновациялық жобалық білім беруге арналған халықаралық STEM-фестиваліне қатысты. Халықаралық STEM фестивалін Белгород мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті Эрасмус+ бағдарламасының "STEM бағыты мұғалімдерін даярлауға интеграцияланған тәсіл" жобасын іске асыру аясында ұйымдастырды. STEM бағдарламасының оқытушылары Гүлмира Адырбекова, Мырзабек Ермаханов, Манат Шоманбаева, Пулат Сайдахметов онлайн форматта қатысты.STEM-фестиваль НИУ "БелГУ" ашық инжинирингтік мектебінің аумағында өтті. Өткізу барысында қатысушылар өз өңірлерінде STEM-білім беруді жүзеге асыру тәжірибесімен және жаратылыстану пәндерін оқытудағы жаңа тәсілдермен бөлісті. М. Әуезов атындағы ОҚУ оқытушылары келесі баяндамаларды ұсынды: Гаухар Омашова-" Phet Interactive Simulations ұсынған projectile - motion мысалында компьютерлік зертханалық жұмыстарды пайдалану әдістемесі", Ләззат Жайдақбаева-М.Әуезов Оңтүстік Қазақстан университетінің STEM-орталығында 3D модельдер жасау.
ЖОБАЛАР:
1. ЭРАСМУС+ КА2 бағдарламасының «STEM бағыттағы оқытушыларды дайындауға арналған интеграцияланған тәсіл» жобасы (#598367-EPP-1-2018-1-SE-EPPKA2-CBHE-JP)БАСЫЛЫМДАР:
1. Использование STEM подхода в обучении физике/ Омашова Г.Ш., Кейкиева А./Материалы международной научно-практической конференции «Тенденции развития современного образования». Том II, 12 мая 2022. С.364-3682. Интeгрированный подход в обучении физике в средней школе/Омашова Г.Ш., Ермек А./ Материалы международной научно-практической конференции «Тенденции развития современного образования». Том II, 12 мая 2022. С.368-372
3. STEM мұғалімдерін даярлаудағы интеграцияланған тәсіл/ Омашова Г.Ш., Спабекова Р.С.,Кейкиева А., Ермекова А. /Журнал «Ұлы дала ұстазы» , 12.2020ж., 39-42 бет
4. Білім берудің белсенді бағыты/ Омашова Г.Ш./ «Білімді Ел» Республикалық білімділік қоғамдық- саяси газеті, 13.07.2021.
5. Қоғамдық көзқарас «Times»/Жайдакбаева Л.К., Аширбаева Ж., Есенкулова З., Абдиманапова Г.М./Ақпараттық, сараптамалық, Қоғамдық, саяси-құқықтық басылым №1-2 14.02.2022
6. STEM-педагог: болашақ мұғалімі/ Жайдакбаева Л.К., Каратаева М., /«Білім, ғылым және мәдениет салаларын дамыту мәселелері: теория, практика, тәжірибе» ІІІ Халықаралық ғылыми-практикалық интернет конференцияның материалдары.Сентябрь 17, 2021, 69-71б. ISBN 978-601-332-930-7.
7. STEM-білім беру негізінде оқушылардың зерттеу дағдыларын арттыру мәселесі/Жайдақбаева Л.Қ., Менлибай Ж.Ғ., Гасанова З.А., Каратаева М.С/Материалы международной научно-практической конференции «Современные научные исследования:актуальные проблемы, достижения и инновации. 26-27 апрель, 2021
8. Teaching laboratory lessons of natural disciplines through STEM technologies/Жаксылык Н., Аширбаева Ж.Н./ Материалы международной научно-практической конференции «Ауезовские чтения-20», Шымкент: ЮКУ им.М.Ауезова.2022.С.163-165
9. Implementation of STEM Education in Kazakhstan/ Adyrbekova G., Yernasarova A., Zhaidakbayeva L. / Материалы международной научно-практической конференции «Ауезовские чтения-20», Шымкент: ЮКУ им.М.Ауезова.2022.С.107-108
Преподаватели и магистранты опубликовали 6 докладов в Международной научно-практической конференции «STEM - Образование», организованной Евразийским национальным университетом имени Л.Гумилева:
1. STEM білім берудің бүгінгі жағдайы мен болашағы/Жайдакбаева Л.К., Каратаева М.
2. Альтернативная зеленая экономика/Сайдахметов П., Жармуханбетов С., Султанбек Т., Кожахмет А., Кенжебай Б., Дуйсебек, Темірбек А.
3. Жасанды гравитация/ Жармуханбетов С., Сайдахметов П., Омашова Г.Ш.
4. STEM бағытындағы роботехника сабақтарының ролі/Куракбай О.
5. Рубенс түтігі арқылы дыбыстық толқындарды зерттеу/Сайдахметов П., Мирабзалов М., Мақүлбек А.Е.
6. Оқушылардың кеңістікті елестетуін қалыптастырудың психологиялық алғышарттары/ Урматова А., Абдез Н.
18 желтоқсан 2022 жыл
Пулат Саидахметов- М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінің "Физика"кафедрасының доценті. Erasmus+ KA2 бағдарламасы "STEM бағыттағы оқытушыларды дайындауға арналған интеграциялық тәсіл" жобасы шеңберінде оқытушылардың ұтқырлық бағдарламасына қатысты. Ол 2022 жылдың 12-18 желтоқсаны аралығында Хаджеттепе университеті (Түркия, Анкара) болды.Ұтқырлықтың мақсаты: білім берудегі STEM тәсілін дамыту және тәжірибе алмасу болды.
Ғылыми-білім беру орталықтарында (Феза Гурсай ғылыми орталығы, Интерактивті ғылыми орталық, Ғылым және техника тарихының көрмелері) бірнеше кездесулер өткізілді, онда стандартты емес ойлауға арналған құралдар және математиканы, техниканы және жаратылыстану ғылымдарын әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін пайдалану тәжірибесі ұсынылды: логика мен ойлауды дамыту; есептерді қою және шешу қабілеті; ғылыми әлемге көзқарас: зерттеу, талдау, дәлелдеу қабілеті; топтық жұмыс, коммуникация, шығармашылық; сандық технология және білім берудегі STEM тәсілдері талқыланды.
Талқылау барысында студенттерге нақты жобаларда жұмыс істеуге мүмкіндік беру үшін STEM-білім беруді дамыту перспективалары, білім беру мекемелері мен бизнес субъектілері (ғылыми мекемелер, жобалар, жоғары технологиялық өндірістер және т.б.) арасында байланыс орнату мәселелері қаралды.
20 желтоқсан 2022
Манат Шоманбаеваның ұтқырлық бойынша сапары 2022 жылғы 12-18 желтоқсан аралығында ЕО қаржыландыратын Erasmus+ бағдарламасының қолдауымен # 598367-EPP-1-2018-1-SE-EPPKA2-CBHE-JP "STEM бағыттағы оқытушыларды дайындауға арналған интеграциялық тәсіл" жобасы аясында өтті. Қабылдаушы болған тарап: ғылым магистрі Уна Кивилуото және проф. Майя Аксела, Хельсинки университетінің жаратылыстану ғылымдары факультетінің Химия кафедрасы, (Финляндия).
Манат Шоманбаеваның Сұхбаты:
"Хельсинки университетінде мен нақты жаратылыстану ғылымдарын зерттеуге және оқытуға арналған Кумпула кампусында болдым.
Кумпула кампусы-Хельсинки университетінің ғылыми кампусы. Кампус Хельсинкидің орталығынан шамамен төрт шақырым жерде, Кумпула аймағында орналасқан. Кумпула кампусында үш ғимарат бар: Chemicum, Exactum Physicum.
Кумпула кампусы-Скандинавиядағы ең ірі ғылыми құзыреттілік кластерлерінің бірі. Ол ғылым бакалавры, ғылым магистрі және философия докторы дәрежесін беретін білім бағдарламаларын ұсынады. Кампуста сегіз-жеті финдік және бір халықаралық бакалавриат бағдарламалары, сондай-ақ 12 халықаралық магистрлік бағдарламалар бар. Мұнда математика, физика және химия мұғалімдері дайындалады.
Сапар барысында мен Хельсинки университетінде дәріс турына қатыстым. Мен сондай-ақ университет оқытушыларымен, студенттермен және университеттің басқа қызметкерлерімен сөйлестім.
Хельсинки университетінде ынталы студенттерге ғылым мен техникада жетістікке жетуге, технология саласына енуге және жетістікке жетуге мүмкіндіктері өте мықты екен: инженерлік және ғылыми-техникалық мансапқа ынталандыру; тәжірибе мен тәжірибе алу үшін эксперименттер жүргізілетін және өндірістік міндеттер шешілетін зертханаларға қол жетімділігі; мансап пен дамуды шектейтін кедергілердің болмауы, кәсіби өсу; ғылым, техника, инженерия және математика саласында озық білім беруі.
Барлық мүдделі тұлғаларға мұражайлар, кітапханалар, галереялар және басқа да қоғамдық кеңістіктер базасында STEM-технологияларды (цифрландырылған мұражай экспонаттары, электрондық кітаптар және т.б.) зерделеу үшін тегін қолжетімділік беріледі.
Ұтқырлық барысында семинарға қатыстым (Хельсинки Университеті), ол жерде келесі мәселелер атап өтілді: жалпы STEM-сауаттылығы және проблемалық-бағдарланған ойлаудың жалпы дағдылары бар мамандарды даярлау, яғни кез келген салада және кәсіби салада (медицинада, экологияда, психологияда, it, фармацевтика, нанотехнологияда) міндеттерді қою және орындау үшін цифрлық және әлеуметтік құзыреттіліктері бар мамандарды даярлау, авиация және басқа салалар).
Қорытындылай келе, Хельсинки университеті маған қатты әсер етті деп айтқым келеді. Сабақтар өткізілген зертханалар өте жақсы жабдықталған. Университет мектептермен байланыс орнатқан, олармен білім мен жабдықтармен бөліседі. COVID-19 тестілеуді модельдеу сыныбында 15 студент және 3 оқытушы болды. Мұғалімдер өте жақсы дайындалған. Студенттер өте мұқият тыңдады. Маған зертханадағы және дәріс залдарындағы оқытушылардың жұмысы қатты ұнады. Мұғалімдер сыныпқа келіп, ноутбуктарын қосып, смарт-тақтадағы сабақтарға арналған материалды қосып өтеді. Сабақ тақырыптары өмірлік жағдайларға мүмкіндігінше жақын болды. Хельсинки университеті Еуропадағы ең жақсы университеттердің бірі екеніне күмәнім жоқ".
7M01522 Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен БББ практика базалары
БББ атауы |
Практика базалары |
мерзімі |
7M01522 Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен
|
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті (ҚазҰПУ) |
2025 |
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті |
2025 |
|
Тараз аймақтық университеті. М. Х. Дулати |
2025 |
|
ОКМПУ,"Физика" кафедрасы |
2025 |
|
Шымкент қ., №59 жалпы орта мектеп |
2025 |
|
Шымкент қ., Техникалық лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №50 А.Байтурсынов атындағы мектеп-гимназия |
2025 |
|
Шымкент қ., №7 Қ.Сыпатаев атындағы IT мектеп-лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №75 Мектеп- гимназия |
2025 |
|
Шымкент қ., №38 Н.Оңдасынов атындағы мектеп-гимназия |
2025 |
|
Шымкент қ., №9 Ө.Жолдасбеков атындағы IT мектеп-лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №88 жалпы білім беретін мектеп |
2025 |
|
Шымкент қ., №44 Б.Момышұлы атындағы жалпы орта мектеп |
2025 |
|
Шымкент қ., "Талант" жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы Ордабасы ауданы, Шубарсу ауылы "Достық" жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Келес ауылы, №22 З.Рустемов атындағы жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы, Көкібел ауылы, С.Рахимов атындағы жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан обл., Сайрам ауд., Қарабұлақ ауылы, №3 Хамза атындағы орта мектеп |
2025 |
|
Шымкент қ., №99 мектеп-гимназия |
2025 |
|
Шымкент қ., №36 жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Шымкент қ., "Білім-инновация" қыз балаларға арналған №2 лицей |
2024 |
|
Түркістан облысы, Төлеби ауданы, Әңгірата а., "Әңгір ата" жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №3 Хамза атындағы жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Ақсукент ауылы, №7 Бабыр атындағы жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Келес ауданы, Мұратбаев а., №40 Ғ.Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы, "Ақжар" жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Шымкент қ., №89 IT мектеп-лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №9 Ө.Жолдасбеков атындағы IT мектеп-лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №41 А.С. Макаренко атындағы мектеп-лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №17Лермонтов атындағы жалпы орта метеп мектеп |
2025 |
|
Шымкент қ., №77 А.Асқаров атындағы мектеп-лицей |
2025 |
|
Шымкент қ., №132 жалпы орта мектеп |
2025 |
|
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Алғабас ауылы, А.Асқаров атындағы жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Ақсукент а., №20 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназия |
2024 |
|
Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Таскешу а., №50 Н.Тілендиев атындағы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Сайрам а., Аққала ауылы, "Аққала" жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Түркістан облысы, Түлкібас ауданы, Жиынбай ауылы, "Жиынбай" жалпы орта мектеп |
2024 |
|
Средняя общеобразовательная школа имени А. Макаренко, село Састёбе, Тулкибасский район, Туркестанская область |
2024 |
25-27 қараша 2022
ERASMUS+ "integrated Approach to STEM Teacher Training"(#598367-EPP-1-2018-1-SE-EPPKA2-CBHE-JP) жобасының студенттердің ұтқырлығы бағдарламасы шеңберінде "7М01522- Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен " білім беру бағдарламасының 3 магистранты 2022 жылғы 25 қарашадан 27 қарашаға дейін Қажы Бекташ Велиск университетінде өткен STEM тренингісіне және STEM & Makers Fest/Expo" фестиваліне қатысты (Невшехир қаласы (Түркия). Магистранттар "Физика" кафедрасының профессоры Гаухар Омашова мен "Информатика" кафедрасының доценті Ләззат Жайдақбаеваның жетекшілігімен өз жобаларын ұсынды.Дидар Әуез -"Гидравликалық соққы құбылысын практикалық қолдану", Әсел Айқозы - "Электромагниттік индукция құбылысын практикалық қолдану", Несібелі Жақсылық - "Қоғамдық орындардағы жолдардағы кептелісті азайтуға бағытталған интеллектуалды бағдаршамдар" жобаларын ұсынды.
Фестиваль қорытындысы бойынша Әсел Айқозы II дәрежелі дипломмен, Дидар Әуез III дәрежелі дипломмен және Несібелі Жақсылық III дәрежелі дипломмен марапатталды.
02 Қыркүйек -31 Желтоқсан 2021
2021-2022 оқу жылының күзгі семестрінде ERASMUS+ "Integrated Approach to STEM Teacher Training"жобасы аясында М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінің "7М01522- Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен" білім беру бағдарламасыда оқитын магистрант Олжас Құрақбай Иммануил Кант атындағы Балтық Федералды университетінің Білім Беру институтында (Ресей Федерациясы) 44.04.01 "Педагогикалық білім беру" дайындық бағыты "Білім берудегі STEAM-практика" бағдарламасында (магистр дәрежесі) академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша бір академиялық кезең оқып келді. Иммануила Канта атындағы Балтық федералды университетінде оқып жүргенде Олжас Құрақбай келесі пәндерді игерді: STEM-білім беру әдістері мен технологиялары практикумы мен қоса, Мұғалімнің Дизайн-ойлауы, Педагогикалық квалиметрия, Қосымша білім беру технологияларының трансферті, Білім берудегі ойындарды басқару.