6В01911 Арнайы педагогика
БББ ПАСПОРТЫ
БББ атауы |
6В01911 Арнайы педагогика |
Білім беру саласының коды мен жіктелуі |
6В01 Педагогикалық ғылымдар |
Даярлау бағыттарының коды мен жіктелуі |
6В019 Арнайы педагогика |
Білім беру бағдарламаларының (БББ) тобы |
В020 Арнайы педагогика |
Оқыту тілі |
Қазақша, орысша, ағылшынша |
БББ көлемі |
240 кредит |
Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері |
- |
Серіктес-ЖОО (ҚББ) |
- |
БББ мақсаты |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыра алатын, өз кәсібінің маңыздылығын, қазақстандық қоғамның құндылықтары мен білім беру қажеттіліктерін түсінетін, стейкхолдерлердің талаптарын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беруді дамыту перспективаларын болжай алатын кәсіби-құзыретті арнайы педагогтарды даярлау. |
Берілетін дәреженің аталуы |
Білім бакалавры |
Кәсіби қызмет саласы |
- арнайы және инклюзивті білім беру, - әлеуметтік сала; - денсаулық сақтау. |
Оқыту нәтижелері |
ОН1. Әлеуметтік ғылымдардың негізгі заңдылықтарын, мәдениет пен ғылымның көрнекті қайраткерлерінің шығармашылық мұрасын терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді ОН2 . Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды; адамның әлеуметтік-мәдени дамуы туралы білімді оның дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарының қалыптасуы негізінде қолдана отырып, қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын, қоғамдық сананы жаңғыртуды талдау; ОН3. Қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша бағытында коммуникацияларды қалыптастырады, өмірдің барлық салаларында заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, академиялық жазу тәсілдерін меңгере отырып, өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру, сыни ойлау және салауатты өмір салтына, физикалық өзін-өзі жетілдіруге бағдарлану дағдыларына ие болады ОН4. Педагогиканың, жасерекшелік физиологиясының, жасерекшелік және жалпы психологияның, арнайы педагогика, психодиагностиканың теориялық негіздерін дәлелдейді; ОН5. ЕББҚ бар 1-2 топтағы балалардың жас дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық – психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін анықтайды; психологиялық-педагогикалық диагностика, түзету және дамыту әдістерін меңгереді; ОН6. Мамандардың (психолог, логопед, арнайы педагог және өзге де әріптестер)ұсынымдарына сүйене отырып, арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және балалар мен олардың отбасыларының ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады; ОН7. Балалардың психоәлеуметтік даму проблемаларын кешенді бағалауды, жұмыс істеуінің халықаралық жіктелуін, тіршілік әрекеті мен денсаулығының шектеулерін, балалардың психоәлеуметтік даму мәселелерін кешенді бағалауды жүргізу технологияларын ескере отырып, жеке оқу, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жеке, кіші топтық топтық сабақтар өткізеді; ОН8. Пәнаралық негізде мамандардың қатысуымен ата-аналарға, мұғалімдерге көмек көрсету бағдарламаларын ұсына отырып, ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану бойынша адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне, мұғалімдерге, психологтарға көмек көрсетеді. ОН9. Тәрбие мен оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін қолдануды шығармашылық іздестіруді жүзеге асыра отырып, арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және интеграциялау процесін зерделеу, жобалау және іске асыру әдістерін меңгереді; ОН10. ЕББҚ бар білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға жәрдемдесе отырып, қазіргі заманғы түзету-педагогикалық технологияларды, ғылыми негізделген көмек бағдарламаларын әзірлейді және қолданады; ОН11. Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологияларын, бағдарламаларын зерттейді, талдайды, оларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қосады; ОН12. Әлеуметтену, оңалту, бейімделу, әлеуметтік ортаның сипаттамаларын жүйелейтін, арнайы мұғалімнің қызметіне жоғары мотивацияны, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға деген ұмтылысты көрсететін, жеке және командада тиімді жұмыс істейтін, өз көзқарасын дұрыс қорғайтын инновациялық тәжірибені қолданады. |