7M04160 Маркетинг
БББ ПАСПОРТЫ
БББ атауы |
7M04160 - Маркетинг |
Білім беру саласының коды мен жіктелуі |
7М04 -Бизнес, басқару және құқық |
Даярлау бағыттарының коды мен жіктелуі |
7М041 - Бизнес және басқару |
Білім беру бағдарламаларының (БББ) тобы |
М075 – Маркетинг және жарнама |
Оқыту тілі |
Орыс, Қазақ |
БББ көлемі |
120 кредит |
Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері |
|
Серіктес-ЖОО (ҚББ) |
|
БББ мақсаты |
Шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық субъектілерінің маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін экономика, маркетинг, менеджмент, статистика саласындағы қажетті білімі бар маман дайындау |
Берілетіндәреженіңаталуы |
«Экономика ғылымдарының магистрі» |
Кәсібиқызметсаласы |
Сала мен қызмет саласына қарамастан, барлық меншік түріндегі ұйымдар мен кәсіпорындар; мемлекеттік және жергілікті басқару органдары мен инфрақұрылымдар; жоғары оқу орындары; өңіраралық, ведомствоаралық және халықаралық ғылыми-зерттеу және сараптамалық консалтингтік ұйымдар |
Оқыту нәтижелері |
ОН 1 Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін меңгергендігін көрсету. ОН 2 Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдау, соның ішінде. ғылымда оның қазіргі даму кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипат, ғылым философиясының ұстанымы мен категориясына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды. ОН 3 Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдалануын, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың өзіндік әлеуметтік-психологиялық технологияларын бағалау. ОН 4 Ғылыми зерттеу әдістемесін, оқытудың тиімді әдістерін қолдану, жоғары оқу орны оқытушысының еңбегін ғылыми ұйымдастыруға сыни тұрғыдан баға беру, педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдау. ОН 5 Кәсіпорында ұйымдастырушылық процедураларды енгізу, болжамдар жасау, стратегиялық серіктестіктерді құру, тарату арналарын пайдалану және тауарларды жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу. ОН 6 Бөлшек сауда желісінің ресурстарын сәтті жұмыс істеу және дамыту үшін оларды ұйымдастыру және тиімді басқару ОН 7 Функционалдық және аспаптық деңгейде маркетингтік процестерді басқару, маркетинг саласындағы тактикалық білімді қалыптастыру; маркетингтік функциялар кешенін анықтау және олардың мағыналы жинақталуы ОН 8 Тұтынушылардың әртүрлі санаттарының тауарларды қабылдауының демографиялық және психографиялық факторларын ескере отырып, жарнамалық стратегиялар мен сұранысты ынталандыру бағдарламаларын әзірлеу. ОН 9 Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және талдау және нәтижелерін нарықтың ерекшеліктерін ескере отырып, басқару шешімдерін дайындау үшін пайдалану ОН 10 Сандық платформаларда орналастыру, іздеу жүйелерінде және ғаламдық Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту үшін мәтіндік және графикалық жарнамалық материалдарды әзірлеуді басқару |